تکرار 17 دی از زبان آیت الله حسن ممدوحی

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: عضو مدرسین حوزه ی علمیه قم و مجلس خبرگان رهبری گفت: با ترفندهایی که امروزه از سوی دشمنان در ایران به وجود آمده همچون پخش برنامه های غیراخلاقی و شبکه های مبتذل غربی و بی بند و باری های آنها جریان 17 دی دوباره برقرار است.

آیت الله حسن ممدوحی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مسئله کشف حجاب و بی حجابی همیشه از ناحیه استکبار بوده و قطعا ظلم و استکبار بوده که این پدیده را به وجود می آورده است.

وی افزود: کسانی که گرایش به بی حجابی دارند و بی حجابی را می خواهند در جامعه گسترش دهند، قصدشان این است که جوانان را به سمت پوچی و بی بند و باری هدایت کنند، پس باید دانست که آنها با این قصد شوم بی حجابی را به جامعه راه می دهند.

ممدوحی ادامه داد: باید دانست که ماهواره ها و شبکه های مبتذل آنها بدترین بی عفتی و سبکی را در زندگی مردم روا می دارد پس باید خانواده ها مراقب باشند چون دشمنان در خانه های مردم کمین کرده اند.

وی در خصوص اهمیت حجاب گفت: جوانان ما با داشتن حجاب و رعایت حجاب می توانند محکم بر دهان استکبار بزنند و نگذارند که خواسته های آنها عملی شود و این امر نشان دهنده قدرت جوانان و ملت ما است.

وی افزود: رعایت نکردن حجاب و عفت کاملا عکس این موضوع را ثابت می کند و ضعف و سست عنصر بودن ملت را نشان می دهد.

وی در پایان در خصوص حجاب مردان گفت: رعایت حجاب فقط برای زنان نیست، مردان هم حق ندارند طوری خودشان را بسازند که خلاف شرع باشد و اگر مردان چنین کاری کردند و زننده خود را آرایش کردند فقط می تواند گفت نشان دهنده نقصان عقلانی آنها است، مرد باید مردانگی داشته باشد و اولین نشانه این مردانگی هم ظاهر مردانه و منظم است.