انهدام باند حرفه اي سرقت منزل در کرمانشاه

رييس پليس آگاهي انتظامي استان کرمانشاه ، از انهدام يک باند سرقت منزل در کرمانشاه و شناسايي 14 نفر از مالباختگان خبر داد .

به گزارش کرمانشاه پست به نقل از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ جهانفر گفت : در پي وقوع يک فقره سرقت منزل در شهرستان سنقر و بسرقت رفتن تعداد قابل توجهي سکه طلا ، طلاجات و کارت عابر بانک از منزل مذکور ، اخبار واصله حکايت از آن داشت سرقت مذکور توسط يک باند حرفه اي سرقت انجام شده است ، که در اين راستا پيگيري موضوع در دستور کار ماموران اداره عمليات ويژه پليس آگاهي استان قرار گرفت .

وي ادامه داد : با کار اطلاعاتي دقيق و حساب شده ماموران و با تصاوير بدست آمده از دوربين هاي مداربسته هويت 2 نفر از سارقان که از متهمين سابقه دار و تحت تعقيب پليس آگاهي نيز مي باشند شناسايي و با تلاش شبانه روزي ماموران اداره عمليات ويژه طي 2 عمليات جداگانه در شهر کرمانشاه دستگير شدند .

سرهنگ جهانفر افزود : متهمان در پليس آگاهي وقتي با اسناد ، مدارک و شواهد معتبر و متقن ماموران اداره عمليات ويژه روبرو شدند لب به اعتراف گشوده و از چندين فقره سرقت منزل پرده برداشتند ، که در اين رابطه با پيگيري هاي صورت گرفته تعداد 14 نفر از مالباختگان شناسايي شدند .

اين مقام انتظامي تصريح کرد : با اطلاعات بدست آمده از متهمان و در خلال رسيدگي به پرونده 3 نفر مالخر نيز دستگير شده و مقداري از اموال مسروقه از آنها کشف و ضبط شد .

رييس پليس آگاهي انتظامي استان کرمانشاه در خاتمه تصريح کرد : متهمان پس از تکميل پرونده تحويل مراجع قضايي شده و با دستور مقام قضايي روانه زندان شدند .