کرمانشاه صاحب سرای روزنامه نگاران می شود

با حضور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرای روزنامه نگاران استان کرمانشاه افتتاح می شود.

رئیس سرای روزنامه نگاران کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: سرای روزنامه نگاران استان کرمانشاه پانزدهم اسفندماه سال جاری با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی و همچنین فعالان رسانه ای استان در محل تالار مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی کرمانشاه افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، خسرو پور کاظمی افزود: این مرکز خدماتی از جمله برگزاری کلاس های تخصصی برای ارتقا سطح کیفی مطبوعات، ایجاد کتابخانه تخصصی مطبوعاتی، ایجاد پاتوق برای نشست ها و جلسات مطبوعاتی، تاسیس تعاونی مسکن و مصرف، تاسیس پورتال اطلاع رسانی، برگزاری نشست های تخصصی و جشنواره های فصلی را به اعضای خود ارائه می دهد.

وی ادامه داد: کلاس های آموزشی این مرکز با حضور اساتید کشوری و استانی برگزار می شود و در پایان به شرکت کنندگان مدرک اعطا خواهد شد.

پور کاظمی با تاکید بر اینکه تمام فعالان رسانه ها می توانند عضو سرای روزنامه نگاران باشند، افزود: بعد از افتتاح، عضو گیری آغاز خواهد شد و افراد می توانند با ارئه سابقه کار در این مرکز عضو شوند.

رئیس سرای روزنامه نگاران کرمانشاه با اشاره به اینکه شش ماه پیگیری برای افتتاح این مرکز صورت گرفته، خاطرنشان کرد: قرار بود کرمانشاه زودتر صاحب سرای روزنامه نگاران شود، اما به دلیل اینکه درگیر جشنواره فیلم فجر بودیم تا حدودی تاخیر پیش امد.