انهدام باند خانوادگي تهيه و توزيع مواد مخدر در کرمانشاه

معاون هماهنگ کننده انتظامي استان کرمانشاه ، صبح امروز از انهدام يک باند خانوادگي مواد مخدر و کشف 152 کيلو گرم ترياک توسط ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد .

به گزارش پايگاه خبري پليس ، سرهنگ عبدالکريم کرمي در تشريح اين خبر بيان داشت : در پي کسب اخبار و اطلاعاتي از منابع خبري مبني بر فعاليت يک باند خانودگي تهيه و توزيع مواد مخدر در سطح شهر کرمانشاه ، پيگيري موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر انتظامي استان قرار گرفت.

وي ادامه داد : کار اطلاعاتي ماموران پرونده حکايت از آن داشت اعضاي باند مذکور پس از تهيه مقادير قابل توجهي مواد مخدر از استانهاي شرقي کشور ، با استفاده از 2 دستگاه خودرو در مسير شهر کرمانشاه در حرکت مي باشند ، که در اين راستا اکيپ هايي از پليس مبارزه با مواد مخدر در محور شناسايي شده مستقر شدند .

سرهنگ "کرمي" افزود : در اين رابطه پس از مدتي گشت زني و کنترل خودروهاي عبوري ، 2 دستگاه خودرو حامل اعضاي باند شامل يکدستگاه پژو 405 و يکدستگاه وانت نيسان متوقف و جهت بررسيهاي بيشتر به پليس مبارزه با مواد مخدر انتقال داده شدند .

وي در ادامه اظهار داشت : در بازرسي هاي بعمل آمده از وانت نيسان مقدار 152 کيلو گرم ماده مخدر ترياک که به طرز ماهرانه اي در قسمتهاي مختلف خودرو جاسازي شده بود کشف و ضبط شد .

معاون هماهنگ کننده انتظامي استان کرمانشاه در خاتمه تصريح کرد : در اين عمليات کليه اعضاي باند شامل 2 برادر 23 و 31 ساله و همچنين يک زن و شوهر 28 و 36 ساله نيز دستگير شده و جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند .