فریدون معتمدیان سخنگوی خانه مطبوعات ایران شد

دومین انتخابات خانه مطبوعات ایران شب گذشته برگزار و در پی آن اعضای جدید هیئت مدیره این خانه انتخاب شدند.
به گزارش کرمانشاه پست محمد کریم کاظم پور مدیرعامل خانه مطبوعات ایران در گفت‌وگو با فارس با اشاره به انتخابات شب گذشته خانه مطبوعات، گفت: دیشب شاهد برگزاری دومین انتخابات خانه مطبوعات ایران در تهران بودیم و از سراسر کشور منتخبین استان‌ها حضور داشتند.
وی ادامه داد: پس از بحث و بررسی‌های فراوان در خصوص بندهایی از اساسنامه و همین طور ارائه گزارش هیئت مدیره؛ انتخابات دور جدید خانه مطبوعات ایران برگزار شد.
وی اظهار داشت: در این انتخابات اعضای جدید هیئت مدیره خانه مطبوعات ایران انتخاب شدند.
بر این اساس محمد کریم کاظم پور مدیرعامل، ابوالحسن میری از استان سیستان و بلوچستان رئیس هئیت مدیره، محمد تقی زرین چنگ از استان فارس نائب رئیس، سید حسین اصغری از استان خراسان جنوبی خزانه دار، مهران محمدی از استان اردبیل منشی، امید هلالی از استان خوزستان عضو هئیت مدیره، فریدون معتمدیان از استان کرمانشاه عضو هئیت مدیره، علی منصوری از استان گلستان عضو هئیت مدیره،  زریر حجتی از استان کهگیلویه و بویراحمد عضو هئیت مدیره، محمد جعفر ایرانی از لرستان عضو هئیت مدیره و مهدی کریمایی از استان البرز عضو هئیت مدیره انتخاب شدند.
جواد آذر نگار از استان یزد و محمدرضا عارف از استان همدان به عنوان بازرسان هیئت مدیره و فریدون معتمدیان از سوی مدیرعامل به عنوان سخنگوی خانه مطبوعات ایران انتخاب شدند.
در این جلسه پاک آئین مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد طی سخنانی بر ضرورت فعالیت انجمن‌های صنفی در کشور تاکید کردند.
خانه مطبوعات ایران از همه دوستانی که در انتخابات شرکت داشته و امکاناتی که معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد برای برگزاری انتخابات این خانه در اختیار اعضا قرار داده، تشکر و نگاه بی‌طرفانه وزارت ارشاد را علی رغم فشارها ارج می‌نهد.
پرداختن به امور صنفی مطبوعات کشور بخصوص مطبوعات محلی و استان‌ها از جمله وظایف اصلی خانه مطبوعات ایران است.