نرخ بیکاری استان بالای 40 درصد / بازارچه پرویزخان را از انحصار خارج کنید

از مسئولین سئوال می کنم سهم شهرستان های گیلانغرب؛ سرپلذهاب و قصرشیرین از وعده دو میلیونی اشتغال آقای رئیس جمهور چقدر است ؟ از مسئولین می خواهم به ما آمار اشتغالشان را اعلام کنند و از ما جایزه بگیرند !

کرمانشاه پست : فرزاد پورمرادی - فتح الله حسینی نماینده قصرشیرین؛ سرپلذهاب و گیلانغرب گزارش منتشره از سوی مرکز آمار ایران را نادرست می داند و به نحوه انحصار تجارت در استان سخت معترض است . حسینی از زمان تشکیل مجلس نهم یکی از چالشی ترین  نمایندگان استان کرمانشاه بوده است . نماینده حوزه قصرشیرین ؛ سرپلذهاب و گیلانغرب تنها نماینده دوره اخیر بوده که تابوها را شکسته و بدون کتمان و تعارف مشکلات این سه شهرستان را بی پروا بیان کرده است .

در پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه اش همین بس که پرتذکر دهنده ترین نماینده این دوره استان در مجلس شورای اسلامی به مسئولان اجرایی کشور است . در نطق ها و تذکرات شفاهی فعال و کمتر ماهی در تقویم حضورش در مجلس بوده که به وزیری ؛معاونی و یا مسئولی از فرودگاه کرمانشاه تا حوزه انتخابیه اش سختی سفر در عبور از جاده موسوم به مرگ را نداده باشد . از راه گرفته تا ورزش . اینبار نیز در گفتگو با کرمانشاه پست بی پروا سخن گفت .

نرخ بیکاری استان بالای 40 درصد است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگوی اختصاصی با کرمانشاه پست با انتقاد به گزارش منتشره از سوی مرکز آمار گفت : این آمار فرار بجلوست .بیکاری استان در وضعیت خطرناک قرار دارد . وی تأکید کرد : چرا آمار غیرواقعی می دهند ؟ با اطمینان کامل می گویم نرخ بیکاری استان بالای 40 درصد است .

وی با انتقاد شدید نسبت به وضعیت اشتغال استان افزود : از مسئولین سئوال می کنم سهم شهرستان های گیلانغرب؛ سرپلذهاب و قصرشیرین از وعده دو میلیونی اشتغال آقای رئیس جمهور چقدر است ؟حسینی ادامه داد : از مسئولین می خواهم به ما آمار اشتغالشان را اعلام کنند و از ما جایزه بگیرند !

در هفته گذشته نیز اکثر نمایندگان استان آمارهای رسمی نرخ بیکاری را به چالش کشیده و آنرا غیرواقعی دانسته اند . مطابق آمار رسمی کرمانشاه با 14/1 درصد با 4 پله سقوط نست به سال گذشته به رتبه هفتم بیکاری کرمانشاه رسید . نمایندگان استان اما کرمانشاه را در صدر جدول بیکاری عنوان می کنند . اکثر رسانه های دولتی و وابسته حتی از انتشار آمار رسمی نیز خودداری کردند .

مطابق توافق وزرا بازارچه پرویزخان را از انحصار خارج کنید

عضو مجمع نمایندگان در ادامه با اشاره به وضعیت نامطلوب اقتصادی و نحوه انحصارات در بخش تجارت استان افزود : مطابق توافقات وزارت کشور و اقتصاد و امور دارایی برای اعمال ماده 12 قانون گمرکات کشور امیدواریم هر چه سریعتر مقامات ارشد وضعیت بازارچه پرویزخان را از انحصار خارج کنند و به توافق اخیر پایبند باشند .

مدیریت تجارت حجم بالای نان برنجی کرمانشاه به تهران با کیست ؟

فتح الله حسینی برای نخستین بار از ارسال ابهام آمیز نان برنجی در حجم گسترده به تهران خبر داد و گفت : بصورت هفتگی شاهد ارسال کامیون های سئوال برانگیز نان برنجی؛ روغن حیوانی و گیوه از کرمانشاه به تهران هستیم و معلوم نیست مدیریت این تجارت سایه را چه کسی برعهده دارد ؟

این تازه ترین و تندترین انتقادها نسبت به نحوه انحصار و ابهام در فضای اقتصادی حاکم بر استان است . در ماههای اخیر شایعات فراوانی درباره وضعیت پرابهام بازارچه های استان و درآمدهای حاصله ناشی از آنها منتشر شده که هیچ مقامی حاضر به پاسخگویی نبوده است .

تصویب 10 میلیارد تومانی اعتبار اتوبان راه کربلا

نماینده گیلانغرب؛ سرپلذهاب و قصرشیرین در ادامه این گفتگو از تصویب 10 میلیارد تومانی اعتبار اتوبان راه کربلا خبر داد و افزود : در جلسه هفته گذشته با وزیر راه و شهرسازی مبلغ یاد شده تصویب و بزودی در اختیار استان قرار خواهد گرفت . حسینی تصریح کرد : همچنین با توجه به تذکر آذرماه اینجانب در اعتراض به توقف راه آهن اسلام آبادغرب – قصرشیرین اعلام می کنم در توافق با وزیر دوباره ساخت مسیر راه آهن آغاز خواهد کرد .

فتح الله حسینی در پایان خطاب به مردم حوزه انتخابیه خود گفت : بعنوان خادم شما در خانه ملت با تأسف اعلام می کنم سرمایه های عظیم انسانی حوزه انتخابیه ام بیکارند و تأسف بارتر آنکه در خیل عظیم بیکاران رزمندگان و خانواده بزرگ ایثارگران هستند . به آقایانی که آمار نادرست منتشر می کنند می گویم به افکار عمومی و جامعه رجوع کنید تا ببینید درصد واقعی بیکاران چقدر است ؟ با صراحت می گویم وضعیت اشتغال فارغ التحصیلان حوزه انتخابیه ام خطرناک است و بعنوان خادم مردم اعلام می کنم لحظه ای در احقاق حقوق مردم نجیب ؛ زجرکشیده و قهرمان گیلانغرب؛ سرپلذهاب و قصرشیرین کوتاه نخواهم آمد .