نامه حزب توسعه كرمانشاه به آقاي عسگراولادي

به گزارش کرمانشاه پست در پی سخنان اخیر حبیب الله عسگراولادی دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري حزب توسعه کرمانشاه با ارسال نامه ای مواضع رسمی خود را اعلام کرد . متن کامل نامه بشرح زیر است :

بسمه تعالي

برادر ارجمند جناب آقاي حاج حبيب اله عسگر اولادي

با سلام و تحيات و آرزوي طول عمر توأم با سلامتي و عافيت براي حضرتعالي

سرنوشت انسان ها در دنياي باقي و در پيشگاه عدل الهي را نحوه تصميم گيري آنان در بزنگاههاي اين دنيا و بر سر دو راهي ها مشخص مي نمايد و آن هنگامي است که آدمي يا به توصيه عقل معادانديش خود ادامه مسير زندگي خويش را انتخاب نمايد که لازمه آن گذشتن از مطامع دنيوي و مصالح شخصي است. آن طور که در طول تاريخ سيره  بسياري از ائمه معصومين عليهم السلام و در رأس آنان حضرت اباعبداله الحسين(ع) برهمين نمط بوده است.

اما همين تاريخ گواهي مي دهد انسان هايي نيز بوده اند  که عقل معاش انديش آنان را به ورطه مصلحت گرايي و منفعت طلبي دنيوي سوق داده و گرچه دنيا و مافيها را برآنان بخشيده است اما آخرت را از آنان نيز بازستانده است.

اطمينان داريم جنابعالي که فردي با سوابق درخشان انقلابي و مسبوق به داشتن تدين و ايمان به غيب بوده و هستيد از دسته اول و از خيل ابرار . احرار  و بزرگاني هستند که به خاطر نظام و انقلاب اين روزها سيل حملات غالباً توأم با اهانت و درشتي نسبت به ساحت خود را تحمل مي نماييد و همچنان برگفته هاي برآمده ازوجدان و احساس تکليف خود اصرار مي ورزيد.

مواضع و سخنان  اخير جنابعالي از آن جهت قابل تأمل بوده و مورد استقبال بسياري از دلسوزان نظام و انقلاب از هر دو جريان سياسي کشور قرار گرفته که جامعه ي ما مدتهاست تشنه نوشيدن جرعه اي از کوثر اين موضع گيري هاي پدرانه و حکيمانه بوده که بزرگي از خيل بزرگان و سابقون انقلاب پاپيش بنهد و در راستاي عمل به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر جذب حداکثري و دفع حداقلي با موضع گيري هاي خود فصل جديدي را فراراه  علاقمندان نظام، انقلاب، قانون اساسي و رهبري براي حفظ يک پارچگي و بازيابي اخوت ها و دوستي هاي گذشته قرار دهد که بي شک حفظ انسجام بين نيروهاي معتقد به نظام و شعائر آن در اين برهه که با تهديدات دشمنان قسم خورده نظام  مواجه هستيم يک ضرورت قطعي و نياز حياتي براي کالبد انقلاب محسوب مي گردد و طبيعي است آن دسته از افراد و جرياناتي که به خاطر حفظ قدرت و منافع دنيوي و جناحي خويش مي خواهند قطار بزرگ انقلاب را به کوپه اي تنها از ياران و دوستان محدود و معدود خود تبديل نمايند. موضع گيري ها  و سخنان حکيمانه جنابعالي را برنتافته و شما را آماج حملات غيرمنصفانه  قرار داده و مي دهند.

حزب توسعه کرمانشاه ضمن تشکر از موضع گيري هاي اخير حضرتعالي که ناشي از احساس دلسوزي و عمل به تکليف شما در راستاي تقويت نظام در اين برهه حساس مي باشد  رجاء واثق دارد ساير بزرگان و دلسوزان انقلاب که به قضايا با ديدي عقلاني و معتدل مي نگرند به تأسي از جنابعالي مسير ايجاد آشتي بين تمام نيروهاي حامي نظام اعم از اصولگرا و اصلاح طلب را هموارتر سازند.

انشاءالله